شب آرزوها...
دو کلمه حرف حســـــاب
درباره وبلاگ


منم و یه کوله بار خاطره... شیرین و تلخ کنار هم... می نویسمشون... تا یادم نره چطور میشه خندید و چطور میشه اشک ریخت... می نویسم تقدیم به تو که نمی دانم در خاطرت می مانم یا برایت خاطره می شوم...؟

پيوندها
سکــــــس
s.e.x.y
الناز

تا شقایق هست زندگی باید کرد
خوش تیپ ترین ها
جیگرم
At!-T.N.T
هالیوود و کره ای
بیمه=آسایش
بهترین و جدیدترینها از سلبریتیهای دنیا
آب باش
دانلود کلیپ و عکس رقص های ورزشی- باله
افسانه عشق
عکس های دیدنی
مطالب قشنگ
سوژه خنده
آدم زمینی
بزرگترین مرجع دانلود رایگان
تازه چه خبر؟
راهنمای بیمه
دلـــ ِ دریـــ ـــــ ـــایی منـــ
زیر بــ ــارانـــ بیا قدم بزنیم
روی بال قاصدک
با لبخند وارد شوید
√♥♥♥✿ ?! LOVE ✿♥♥♥√
دهکده سرگرمی
دانلود موزیک های جدید
دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم
بیمه عمروتامین آتیه بیمه پاسارگاد
★متن های غم تنهایی-عاشقانه-معما-داستان های کوتاه★
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه





سیروان خسروی


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 51912
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
مهرانا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 19 خرداد 1390برچسب:, :: 11:21 :: نويسنده : مهرانا

islamic

خدا سلام!

شب شد. شب جمعه . اولين جمعه رجب

ملائک کجاييد؟ اينجا من منتظر نشستم با اقيانوس  آرزوها.

امشب نور فانوس عشق راهنمای کشتی های سرگردونه اين دريا ست.

من و اين همه آرزو! کدوم بگم؟ ميگن جمعه روز شيعه روز ظهور نزديکه صدای پای عدالت مياد آقا مياد!

خدا چی بگم به آقام؟ از کدوم گناه؟ می شه نگم؟ می شه دلش نشکونم؟ خدا غلط کردم!

اگه پرسيد تو شيعه هستی چی بگم؟ خدا آبرويی بده بتونم از دور نگاهش کنم

خدايا دست پاکی بده که بتونم خاک پاش سرمه چشمهام کنم! گوشی بده که صداش بشنوم

خدايا اين من هستم شيعه که فرياد ميزنم العطش!!!!

تشنه هستم تشنه عدل. عشق. آزادی. فرياد........ آرزو دارم که باشم

اهدنا الصراط المستقيم

صراط الذين انعمت عليهم غير المغضوب عليهم ولا الضالين

سلام!

آرزو دارم زياد!                                                                    islamic

خدايا امشب مريض زياده خدا شفا بده!!!!!

خدايا امشب مسافر آخرت زياده ببخش و امان بده!!!!!

خدايا امشب گناه کار زياده فرصت بده!!!!!

خدايا امشب عاشق زياده وصال بده!!!!!

خدايا امشب آرزو زياده پاسخ بده!!!!!

خدايا کلا مشکل زياده صبر بده!!!!!

تو آرزوی من عشق هست! اگه من هم با عشق تو آرزوی کسی هستم لياقت بده!!!!!

و ببخش که بنده خوبی نبودم ببخش که همين امشب همين الان که ميخواستم تنها باشم بگم گفتنی هام اينقدر مزاحم داشتم و اونقدر رشته افکارم پاره کردن که باز هم نشد اونی که ميخواستم بگم!!!!!